E-poe müügitingimused

Aarete Laegas veebipoe (edaspidi Veebipood) omanik on MTÜ Aarete Laegas, registrikoodiga 80359442, asukohaga Kotzebue 27, Tallinn, füüsilise kauplusega aadressil Kopli 33 / Paavli 1, Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Kohaletoimetamine

Heategevuslikust e-poest aadressil pood.aaretelaegas.ee saab kaubad kätte järgneval moel.

  1. Tulen ise kaubale järgi aadressile Kopli 33 / Paavli 1, Tallinn Heategevuspoe Aarete Laegas avamisaegadel. Aadressi leiad siit.
    Hind: 0,00 €
  2. Tellin kaubad pakiautomaati SmartPOSTiga 
    Itella SmartPOSTi pakiautomaat on kui „iseteeninduslik postkontor“. SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad alati hea sisekliimaga kaubanduskeskustes, mis õhtuti kaua avatud ning mille juures on head parkimistingimused.
    Loe lähemalt Itella SmartPOSTi kohta siit 
    Hind: 3,00 €
  3. Tellin kaubad pakiautomaati Omnivaga 
    Omniva on kiire ja mugav pakiteenus nii saajale kui saatjale. Unikaalsed välitingimustes pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskuste juures ja neile saab ligi nii autoga, jalgsi kui ühistranspordiga. Omniva pakiautomaadid on avatud ööpäevaringselt, nii saad valida just sulle sobiva aja paki vastuvõtmiseks või saatmiseks. Loe lähemalt Omniva teenuste kohta siit
    Hind: 3,00 €
  4. Tellin kaubad Venipak kulleriga. Kuller toimetab mugavalt paki sulle koju kätte.
    Loe lähemalt Venipak kullerteenuste kohta siit
    Hind: 6,00 €

Kaupu toimetatakse Eesti piires.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Üle 20€ tellimused saadetakse pakiautomaadiga tasuta.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on toote vigastamise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Ostjal on võimalus kauba tagastamisel raha tagasimakse asemel valida veebipoest ka uued asjad, mis on sama summa väärtuses nagu tagastatav kaup. Oma soovist tuleb teada anda taganemisavalduses. Seejärel saadetakse ostjale e-maili peale sooduskupong, mida uue tellimuse tegemisel kasutada saab (ostukorvis uue ostu vormistamisel).

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pood@aaretelaegas.ee või helistada telefonil +372 5100185.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele selleks, et kaupa kohale toimetada.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile pood@aaretelaegas.ee või helistada telefonil +372 5100185.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Aarete Laegas MTÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Ostmine e-poest on lihtne. Selleks tuleb läbida järgnevad etapid:

1. Valige tooted

Valige vasakul asuvast tootepuust huvipakkuv kaubakategooria klikkides selle nimel. Teile kuvatakse kõik vastavas kategoorias olevad tooted. Valikut saate kitsendada klikkides tootepuus avanenud alamkategooria nimel.

Tooteid saate leida ka kasutades otsingut. Sisestage toote nimi ainsuses või tootenime osa ning vajutage enter klahvi. Nüüd ilmuvad ekraanile kõik tooted, mis vastavad sisestatud otsingule.

Tootel klikkides saate avada toote infolehe, kus on põhjalikum informatsioon tootest. Kui toode on e-poe laoseisus, saate selle lisada ostukorvi. 

2. Lisage toode ostukorvi

Enne toote ostukorvi lisamist saate muuta soovitud ostukogust. Selleks sisestage soovitud kogus vastavasse lahtrisse või klikkige „+“ või „-“ nuppe. Toote saate lisada ostukorvi, kui vajutate nupule „Lisa korvi“.

Juba ostukorvi lisatud tooteid saate näha, kui liigute hiirega ekraani paremasse ülanurka, kus on kujutatud ostukoti märk ja selle taha toodud ostukorvi lisatud toodete arv ning summa. Klikkides ostukoti sümbolil, avaneb Teie ostukorvi sisu. Vajadusel saate siin muuta ostukorvi koguseid vastavatesse lahtritesse uute numbrite sisestamisega ja klikkides nuppu „Salvesta koguse muudatused“. Ostukorvis olevaid tooteid saate eemaldada klikkides nuppu „eemalda“ või tühjendada kogu ostukorvi klikkides nuppu „Tühjenda korv“. Vajutades nupule „Jätka ostmist“, saate jätkata uute toodete ostukorvi lisamist.

3. Ostu vormistamine 

Ostu vormistamiseks klikkige ostukorvis asuval nupul „Vormista ost“. Teid suunatakse edasi uuele lehele, kus saate sisestada info ostja ja kauba saaja kohta. Tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud täita. Kontollige palun kindlasti andmed kaks korda üle, et kõik sisestatud andmed oleksid korrektsed.

Valige soovitud tarneviis rippmenüüdest või tehke mumm lahtrisse, kui soovite ise kaubale järgi tulla. Peale tarneviisi valimist lisatakse valitud tarneviisi maksumus Teie ostukorvi, mida saate näha lehe allosas. Soovi korral saate lisada lahtrisse „Kommentaarid“ veel midagi, mida peate oluliseks meile edastada.

Tutvuge lehel kuvatavate e-poe kasutustingimustega ja nendega nõustumisel tehke linnuke vastavasse kasti. Tingimustega mittenõustumisel ei ole võimalik e-poest kaupa osta. 

Ostu vormistamiseks klikkige nuppu „Vormista ost“. Teid suunatakse edasi järgmisele lehele, kus saate valida endale sobiva makseviisi.

4. Tasuge pangalingiga

Ostu eest saate tasuda kasutades Maksekeskus AS pangalinke. Tasumine toimub eurodes(€). Valige endale sobiv pangalink ja tasuge makse järgides pangalingi klikkimisele järgnevaid juhiseid. Peale pangalingi kaudu maksmist oodake, kuni pank suunab Teid e-poodi tagasi või klikkige nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Peale tasumist saadetakse Teie e-posti aadressile, mille sisestasite ostu vormistamise etapis ostja aadressiks, tellimiskinnitus. Kaup tarnitakse Teile vastavalt valitud tarneviisile ja tarnetingimustele.